VISSERIJZAAL VERNIEUWD
Er is hard gewerkt in het museum aan de herinrichting van de visserijzalen. Deze twee zalen zijn samengevoegd tot één zaal met daarin duidelijke uitleg over de ontwikkeling van de visserij, visserijtechnieken, visverwerking en het leven aan boord. Het resultaat is een visserijzaal met een verrassend nieuwe opstelling en een frisse uitstraling. Een extra reden om het museum te komen bezoeken en het resultaat met eigen ogen te aanschouwen.

In de visserijzaal is ook dit truitje te bewonderen. Meer weten over dit truitje klik dan hier.

deze tekst laten staan voor de pagina indeling.

MUSEUMWINKEL
Onze museumwinkel is geheel vernieuwd. De winkel is geopend tijdens de openingsuren van het museum. In de winkel vindt u mooie maritieme cadeautjes, nieuwe en tweede kans maritieme boeken en (ansicht)kaarten. De nieuwe boeken kunt u ook via de webwinkel bestellen.